13 June, 2014

Run with Hichopper13 crew to the sea!

Summer has just begun.

Went for a ride to the south Kanagawa with Hichopper13 crew.
Hichopper13 is private custom garage for Old Harley Davidson and Classic car.



With 8 Harley Davidsons, I was a only Triumph rider.










After going back to Mr. Kuga's house, we BBQed!




Thank you Hichopper13 crew, see you again soon!

横浜にあるバイクガレージ
HICHOPPER13のファンキーなクルーさんたちと
横須賀 • 野比海岸まで走ってきました。

愛車のマンバちゃんと遠出をするのは初めて。
みんなはショベルやエボなので付いて行けるか心配でしたが
マンバちゃんは結構頑張れる子でした。

お昼には帰ってきて、夜まで楽しいBBQ。
早起きすると一日が長くて楽しいんだなと 休日2時起きのワタシは思いました。

ハイチョの皆さん、ありがとうございました!
また走りに連れて行って下さい。