11 June, 2014

Trip to Kanazawa, Ishikawa. part1

We went to Kanazawa, Ishikawa.
Took 7 hours from Tokyo by car.

Visited Yasu-san and Yusuke-san of HWZNBROSS.
HWZNBROSS is a Clothes and Parts shop in Kanazawa.

http://www.hwznbross.com





The garage next to their shop is really cool place.
Pre unit TR6,  WL, Honda, Suzuki and tons of skate decks!
Chillin' at their garage.



















Also visited Wheelies, custom and repair shop in Kanazawa.  There were many Harley Davidson choppers there.


  I like this block head chopper and springer folk.







デンメリのお客さんの納車に石川県の金沢に行くという事で
読んで字の如く、付いて行きました。

真っ赤なタンクの別体チョッパーをイケメンオーナーさんに納車後、
噂以上にゲキ旨だった日本海のお寿司を食べ
Wheelersさん、HWZNBROSSさんにお邪魔してきました。

WheelersさんではMr.フンアイラトことシュンキさんに偶然お会いできることができました。
千里浜のレースに今年こそは行きたいので そこでまたお会いしたいです。

HWZNBROSSでだらだらして最高な日没。
そのあと金沢の夜の町に繰り出しました。
とっても楽しい一日だったな。東京ー金沢の新幹線が開通したらまた行きたい!
ヤスさん、ユースケさん ありがとうございました。